خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نصیرائی:

باشگاه تحریمی‌های مجلس، تفکر راهبردی جبهه انقلاب اسلامی/ هزینه اعمال تحریم‌ توسط آمریکا را باید افزایش دهیم

عضو شورای راهبردی باشگاه تحریمی‌های مجلس، گفت: این باشگاه تفکر راهبردی جبهه انقلاب اسلامی است و تاکید دارد که برای انزوای آمریکا باید هزینه اعمال تحریم‌ها را افزایش دهیم.

مجید نصیرائی عضو شورای راهبردی باشگاه تحریمی‌های مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری هدف تاسیس یک ائتلاف جهانی ضد تحریم در مجلس و جلسه شورای راهبردی این باشگاه با سفیر کوبا در تهران به منظور تاسیس ائتلاف جهانی ضد تحریم، گفت:  بیش از چند سال است که با هم‌فکری و نگاه راهبردی در جهت تامین منافع ملت ایران، در تلاش برای ایجاد اجماع و ائتلاف جهانی برای خنثی سازی و بی اثر کردن تحریم ها هستیم.



نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت فعلی زمینه برای پیشبرد این هدف مهم و موثر در اقتصاد ایران، بیش از پیش فراهم گردید، افزود: هزینه اعمال تحریم‌ها باید توسط آمریکا را به نحوی بالا ببریم که آمریکا بداند اعمال تحریم نسبت به دیگر کشورها به تسریع در انزوای خود و شکسته شدن آقایی دلار و تضعیف اقتصاد آمریکا منجر خواهد شد.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برجام (مذاکره با تحریم کنندگان) طرح غربگرایان و مسئولان شاه سلطان حسینی بود و باشگاه تحریمی‌ها (مذاکره با تحریم شوندگان) طرح و تفکر راهبردی جبهه انقلاب اسلامی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 373173
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار